Amplià a scala di produzzione, migliurà l'efficienza di a produzzione, è cumincianu a custruzzione di novi attelli

Nantong Tuoxin Intelligent Equipment Technology Co., Ltd,Hè un fabricatore specializatu in u disignu è a produzzione di cinture modulari di rete di plastica, hà ancu avutu 20 anni di sperienza in l'industria è hè assai fiducia da i clienti novi è vechji in diversi paesi.

Per furnisce megliu à i nostri clienti un serviziu veloce è bonu, avemu principiatu a custruzzione di novi edifici di fabbrica

A superficia tutale di u novu attellu hè 7019,34 metri quadrati.Dopu chì u novu attellu hè finitu, adutrà equipaggiu d'automatizazione avanzatu è modalità di gestione elettronica, chì ponu furnisce quasi u doppiu di a capacità di a nostra cumpagnia.

2022_06_18_09_05_IMG_0618 2022_06_18_09_06_IMG_0619

 

Cù l'idea di l'innuvazione, Tuoxin hà sviluppatu una varietà di novi prudutti.U nostru scopu hè di scuntrà e vostre diverse esigenze cù soluzioni di punta.A gamma di i nostri prudutti è a scala di pruduzzione guidanu l'industria.Cum'è u fabricatore prufessiunale, i nostri prudutti sò applicati in una varietà di industrii, cum'è a trasfurmazioni alimentaria di carne, frutti di mare, panetteria, frutta è verdura, è ancu bevande è latticini.Anu ancu un rolu impurtante in l'industria di a farmacia, a chimica, a batteria, a produzzione di carta è di pneumatici, etc.
Siccomu Tuoxin hè statu stabilitu, facemu u nostru megliu per suddisfà i bisogni di ogni cliente.Avemu furnitu alcune cumpagnie famose cum'è Newamstar, jiangsu ASG group, Wahaha, Mengniu, Yurun, Coca Cola, Tsingtao beer, Hayao Group etc.
A cumpagnia hè stata qualificata cù u sistema di qualità ISO 9001.A pruduzzione rispetta strettamente i standard è e prucedure ISO 9001, chì assicura una bona qualità di u produttu.Un numeru crescente di clienti cumincianu à aduprà i nostri prudutti per via di e facilità avanzate di Tuoxin, una sperienza ricca, una gestione efficiente è una squadra di vendita eccellente.Tuoxin ùn hà micca solu guadagnatu una bona reputazione in u mercatu domesticu, ma ancu esportatu prudutti à l'Asia Sudueste, Giappone, Russia, Australia, Nova Zelanda, Germania è altri paesi.
Tuoxin hà sempre tenutu in mente a nostra visione, chì hè "Satisfà i clienti cun prezzu raghjone, qualità affidabile è consegna puntuale.
Cridemu chì suddisfà i nostri clienti hè a basa di u sviluppu sustenibile di a cumpagnia.Tuoxin hè dispostu à cooperà cun voi è ottene benefici mutuali.
Ogni dumanda da i clienti hè benvenuta.

 

 


Tempu di Postu: Nov-08-2022