Nantong Tuoxin aspetta di riunite cù l'amichi di tutti i settori di a vita à l'Esposizione Internaziunale di Macchine per l'Imballaggio è l'Imballaggio di Merceria di Qingdao 2023.

Nantong Tuoxin, un fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu di pruduzzione di imballaggio, participà à a 20ª Mostra Internazionale di Macchine per l'Imballaggio è l'Elaborazione di Mercanzia in Cina Qingdao in 2023.
Questa mostra hè una di e più grande esibizioni prufessiunali di trasfurmazioni di materie prime è macchine di imballaggio in Cina, attraendu numerosi espositori è visitatori da u mondu sanu ogni annu.A participazione di Nantong Tuoxin in questa mostra hà u scopu di dimustrà in modu cumpletu i so equipaghji di produzzione di imballaggi di novu sviluppu è e soluzioni relative, è ancu i vantaghji di a cumpagnia in l'innuvazione tecnologica, u cuntrollu di qualità è u serviziu di u cliente.
Cum'è una impresa di punta in u campu di l'equipaggiu di produzzione di imballaggio, Nantong Tuoxin hè sempre stata impegnata à furnisce prudutti è servizii d'alta qualità, efficienti è persunalizabili.In questa mostra, Nantong Tuoxin mostrarà una serie di equipaghji avanzati, cumprese a so ultima linea di assemblaggio di imballaggi automatizata sviluppata, etichettatrice ad alta velocità è sistema di manipulazione senza equipaggio.
In più di mostrà i prudutti, Nantong Tuoxin cumunicà attivamente è interagisce cù i clienti è i partenarii, ascolta i so feedback è l'opinioni, è sparte l'esperienza accumulata è a cunniscenza di a cumpagnia in a pratica, migliurà continuamente u livellu tecnicu è a qualità di serviziu di a cumpagnia.
L'esibizione di Nantong Tuoxin attraerà definitivamente visitatori prufessiunali è cumpratori di u mondu per visità è negoziate, guidandu l'influenza di a cumpagnia è a quota di mercatu in u mercatu di l'equipaggiu di produzzione di imballaggi per aumentà ulteriormente.
Nantong Tuoxin aspetta di riunite cù l'amichi di tutti i strati di a vita à l'Esposizione Internaziunale di Macchine per l'Imballaggio è l'Elaborazione di Mercanziali 2023 di Qingdao per discutere inseme temi caldi in u campu di l'equipaggiu di produzzione di imballaggio, scambià è interagisce, amparà da i punti di forza è di debule di l'altri, è prumove inseme u sviluppu di u mercatu è l'innuvazione tecnologica.


Tempu di posta: 01-01-2023