Avemu participatu à queste mostre in 2021

In Maghju 2021, avemu participatu à a 60th National Pharmaceutical Machinery Expo è 2021 China International Pharmaceutical Machinery Expo.

U nostru disignu strutturale cumplettamente plastica di cinturione di maglia pò risolve in modu efficace u prublema di inquinamentu faciule (negrimentu) di cinturione di maglia d'acciaio, è pò esse bè appiicatu in a linea di produzzione di l'industria farmaceutica cù u so designu è mudelu faciule da pulisce.

U 26 di maghju di u 2021, avemu participatu à a 28th International Science and Technology Expo di carta di a casa, chì hè stata tenuta in a sala 9 di u Nanjing International Expo Center,

U cinturione trasportatore di plastica hè capace di giri bruschi in piani orizontali è verticali.À u listessu tempu, a friczione è u rumore sò assai chjuchi.Pò ottene una trasmissione rapida è stabile in u trasportu di prudutti di carta.

U 14 di lugliu di u 2021, avemu participatu à a mostra 2021 China International Corrugated tenuta in Shanghai New International Expo Center.

I pruduttori di cartone ondulatu focalizanu assai attenzione à a sicurezza di a produzzione è a qualità di u produttu.Hè diventatu criticu per diminuisce a rata di danni à u produttu è aumentà a produtividade per risponde à a dumanda di u mercatu.

Tuoxin furnisce una suluzione tecnica chì pò migliurà efficacemente a sicurezza è a produtividade per u cartone ondulatu.Unu di i vantaghji di a suluzione hè chì permette cambiamenti frequenti in u layout di stack è in a dimensione di stack senza avè bisognu di operatori supplementari per sustene pile instabili. a larghezza di u cartone.Questu hà più vantaghji di trasportatore a rulli chì l'altezza di stacking hè trè volte a larghezza.

Beneficii:

Migliurà a sicurità per l'operatori in l'area di travagliu

Aumentà a produtividade di i corrugatori, in particulare riduce l'arrestu per via di u cambiamentu di formatu di l'instabilità di stack.

Eliminate i rifiuti di produttu causati da l'effettu di "pede d'elefante" è curvatura o marcatura causata da l'interferenza da u rullu.

Reduce u costu di trasferimentu per via di a stabilità di stacks.

Riduce l'operazione di mantenimentu.

Assistemu à parechje fiere ogni annu per fà chì più amichi cunnoscenu megliu i nostri prudutti.Per mezu di a mostra, avemu ancu amparatu nantu à l'ultime tendenze è tecnulugia in l'industria, chì furnisce assai ispirazione per a nostra innovazione tecnologica.Per mezu di a R & D cuntinuu è l'accumulazione, avemu avutu ancu centinaie di brevetti indipendenti di R & D.Ogni cumpagnia chì vene à visità a nostra fiera pò truvà prudutti adattati quì.

Per mezu di a mostra, avemu dimustratu i nostri prudutti à u mondu esternu è chì più cumpagnie cunnoscenu i nostri prudutti.Perchè i nostri prudutti sò di bona qualità è prezzu raghjone, avemu cooperatu cù cumpagnie in parechji paesi è industrii.


Tempu di post: 25-mar-2022